Խաղափուլի մեկնարկից առաջ խաղացողներին տրամադրվում է «Հաշ (Hash) կոդ*» - կոդավորված տեքստային համադրություն «Բանալի*», որտեղ կա գործակից, որի վրա տեղի է ունենալու «Քրաշ (Crash)»-ը:
Այսինքն, այն գործակիցը, որի դեպքում տեղի կունենա «Քրաշ (Crash)»-ը, չի որոշվում խաղի պահին, այլ որոշվում է նախօրոք 10 խաղափուլի համար և տրվում է խաղացողներին կոդավորված տեսքով:
Օրինակ`«Հաշ (Hash) կոդ*» -
Խաղափուլի ավարտից հետո խաղացողներին տրվում է «Բանալի*» և «Հաշ (Hash) կոդ*» ստանալու համար մուտքային լրացուցիչ պարամետր «Սալտ (Salt*)»,
որոնց միջոցով յուրաքանչյուր խաղացող կարող է կրկնօրինակել և կոդավորել այս համադրությունը և տեսնել, որ կոդավորված «Բանալի*»-ն համապատասխանում է համակարգի կողմից նախօրոք տրված «Հաշ (Hash) կոդ» - ին:
Սա վստահություն է ներշնչում խաղացողներին, որ գործակիցը, որի վրա տեղի է ունենում «Քրաշ (Crash)»-ը չի որոշվում խաղի պահին, այլ որոշվում է նախօրոք 10 խաղափուլի համար։
Ի՞նչ է «Սոլտ (Salt*)»-ը – Իրենից ներկայացնում է պատահական տառաթվային հաջորդականություն:
Ի՞նչ է «Բանալին*»- - չորս պարամետրերի տեքստային համադրություն.
1. Խաղափուլի ID;
2. Գործակիցը, որի վրա տեղի կունենա «Քրաշ (Crash)» –ը;
3. Խաղի անունը;
4. Պատահական տառաթվային հաջորդականությունը։
Խաղի ավարտից հետո խաղացողը կտեսնի իր խաղային պատմությունում Բանալին հետևյալ կերպ՝ Խաղափուլի ԻԴ–ն է 3013185, գործակիցը, որի վրա տեղի է ունեցել «Քրաշ (Crash)» -ը (օրինակ՝x 32.35),
խաղի անունը «Քրաշ (Crash)» և պատահական տառաթվային հաջորդականություն՝ ca50e5af-9fd6-46fc-bafa-5cfa21d2602e, ապա «Բանալին*» կլինի 3013185_32.35_Crash_ ca50e5af-9fd6-46fc-bafa-5cfa21d2602e:
Եթե «Սալտ (Salt*)»- ով (օրինակ՝ 2b4545ed5a) կոդավորենք «Բանալին*» SHA512 գեներատրով կստանաք հետևյալ «Հաշ (Hash) կոդ*» –ը